dimecres, 7 de novembre del 2007

Dates Festival de Nadal

Benvolgudes famílies,

Us volem informar de les dates del Festival de Nadal d’enguany.

El festival es farà els dies 19, 20 i 21 de Desembre a les 9’30h del matí.

Tots els nens i nenes actuaran els tres dies.

Donat l’aforament limitat i per permetre que tothom pugui gaudir adequadament del festival, hem d’assignar un dia a cada família.

  • Dia 19 de Desembre: Famílies de P3, 2n i 4t
  • Dia 20 de Desembre: Famílies de P4, 1r i 5è
  • Dia 21 de Desembre: Famílies de P5, 3r i 6è

En el cas de tenir fills o filles en diferents cursos cal triar un dels dies assignats.
Al llarg del mes de Desembre us facilitarem les entrades amb la data concreta que s’ha assignat a cada curs.
Les tres sessions es faran al matí donat el poc temps del que es disposa a la tarda.

L’escola.



dijous, 18 d’octubre del 2007

Ajuts per a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari.

Fins al 31 d'octubre de 2007 està obert el termini per presentar les sol·licituds d'ajuts per a l'adquisició de llibres de text i material didàctic per al curs 2007-2008, destinats als alumnes d’Educació Primària.
Poden sol·licitar els ajuts els alumnes que compleixin els requisits que s'especifiquen en aquesta pàgina; per fer-ho, cal presentar a la Secretaria de l’escola la documentació i la sol·licitud segons el model oficial que es pot recollir a la Consergeria.

Qui ho pot demanar
a) Famílies dels alumnes que van obtenir un dels ajuts per a l'adquisició de llibres convocats pel Ministeri d'Educació i Ciència en el curs acadèmic 2006-2007.

b) Famílies dels alumnes la renda de les quals l'any 2006 no hagi superat els següents llindars màxims:
Famílies d'1 membre: 7.926,00 euros.
Famílies de 2 membres: 12.911,00 euros.
Famílies de 3 membres: 16.955,00 euros.
Famílies de 4 membres: 20.111,00 euros.
Famílies de 5 membres: 22.822,00 euros.
Famílies de 6 membres: 25.440,00 euros.
Famílies de 7 membres: 27.914,00 euros.
Famílies de 8 membres: 30.375,00 euros.
A partir del vuitè membre, s'afegiran 2.439,00 euros per cada nou membre computable.

dimecres, 12 de setembre del 2007

Inici de curs

Benvolgudes famílies,
El claustre de professors us volem donar la més cordial benvinguda, molt especialment a les famílies que per primera vegada formeu part de la comunitat educativa de l’escola Pau Romeva.
Iniciem un nou curs escolar ple d’il.lusions on continuem impulsant tots aquells projectes iniciats al llarg dels cursos anteriors:

  • La sisena hora a primària, amb la voluntat d’oferir a l’alumnat més recursos i estratègies per tal de millorar el seu aprenentatge.
  • El Programa d’Innovació Educativa: Biblioteques Escolars Puntedu, un espai de recursos d’aprenentatge que pretén millorar la comprensió lectora i el gust per la lectura dels alumnes.
  • L’aula d'acollida, un recurs orientat a la integració de l’alumnat nouvingut, especialment pensat per donar una resposta adequada a les necessitats emocionals, lingüístiques i curriculars d’aquest alumnat i alhora millorar la qualitat global de tot l’alumnat del centre.
  • El projecte ComConèixer-Dragon Lead. L’objectiu d’aquest projecte col.laboratiu és, a més a més d’aprendre una sèrie de conceptes, la possibilitat de treballar en entorns virtuals, de treballar en equip, de cooperar entre iguals amb persones que no coneixen “físicament”, de compartir coneixements i de construir, entre tots, un coneixement més gran.
  • Ens trobem en el quart curs d’implementació del Pla estratègic de centre per la millora de l’ús de les TIC com a eines d’aprenentatge, on continuem avançant cap a la integració de les Tecnologies del la Informació i la Comunicació a l’aula ordinària i l’ús pedagògic dels diversos espais del centre com son l’Aula TIC de Ciències o la Mediateca.
Bon curs escolar a tothom!
L’equip de mestres

dijous, 5 de juliol del 2007

Canvi d'equip directiu CEIP Pau Romeva

El passat mes de juny la Sra. Carla Riba (Directora de l’escola) i la Sra. Tere Roset (Cap d’estudis) van ser proposades pel Departament d’Educació, mitjançant inspecció, per formar part de l’equip directiu d’una escola pràcticament nova. Totes dues van acceptar la proposta.

Des de l’escola els donem la nostra enhorabona agraint la seva dedicació al centre durant tots aquests anys.

El nou equip directiu del CEIP Pau Romeva està format per:
- Arantxa Framis (Directora)
- Damià Perpiña (Cap d’estudis)
- Bernadette Buil (Secretària)

Volem manifestar el desig d’encarar el nou curs amb molta il.lusió i optimisme.
Restem a la vostra disposició.

dimecres, 20 de juny del 2007

Beques Menjador

Us comuniquem que en data 20 de juny de 2007 s’ha publicat al DOGC núm. 4908 l'ORDRE EDU/204/2007, de 5 de juny, per la qual s’aproven les bases per a l’atorgament d’ajuts de menjador adreçats a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius de la ciutat de Barcelona sufragats amb fons públics, i s’obre la convocatòria per al curs escolar 2007-2008.

El formulari i les instruccions amb la documentació que cal lliurar ja es pot passar a recollir al centre.

Ajuts per a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari

Aquests ajuts van adreçats a alumnes matriculats en centres sostinguts amb fons públics a qualsevol curs d'Educació Primària i Educació Secundària obligatòria. Poden sol·licitar aquestes beques les famílies dels alumnes que ja les van obtenir el curs acadèmic anterior; també poden sol·licitar-les les famílies dels alumnes la renda de l'any anterior al de la convocatòria de les quals no superi els llindars màxims que s'estableixin.
Per al curs 2007-2008, la convocatòria la publicarà el Departament d'Educació el proper mes de setembre.

dilluns, 4 de juny del 2007

Matriculació Curs 2007-2008

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Cal dur una FOTOCÒPIA de la següent documentació:
- DNI, PASSAPORT/NIE o altres documents d’identitat del Pare i mare O tutor/a legal.
- CARNET DE VACUNES de l’alumne/a.
- TARJA SANITÀRIA de l’alumne/a.
- DOS FOTOGRAFIES CARNET de l’alumne/a.

Cal omplir els fulls següents que us facilitem a l'escola:
- FULL DE DADES DE L’ALUMNE
- FULL D'AUTORITZACIÓ PÀGINA WEB DEL CENTRE
- FULL D’INSCRIPCIÓ AL MENJADOR ESCOLAR (voluntari)
- FULL D’INSCRIPCIÓ A L’AMPA (voluntari)

HORARI:
De dilluns a divendres de 9 a 10:30h.

LLOC:
Despatx de secretaria de l'escola.

DATES:
Publicació de les llistes definitives - 5 de juny
Recollir formularis a secretaria - 6 de juny al 14 de juny
Matriculació - de l’11 al 15 de juny.